خرید فروش لپ تاپ و لب تاپ دست دوم لنوو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 مرداد 1401
بازدید : 15427
نویسنده : احمد
  • وزن : ۲.۵ پوند
  • پروفایل های قدرت همه کاره
  • تاریخ شروع 9 آگوست 2016
  • وزن : ۲ پوند
  • لپ تاپ استوک Lenovo سری A

هرچه حافظه کش بیشتر باشد عملکرد و سرعت پردازنده مرکزی یا همان سی پی یو لپ تاپ نیز افزایش می یابد. 2. فرکانس کاری: این مدل سی پی یو شرکت intel دارای سرعت فرکانس کاری 2.40GHz (گیگاهرز) بوده که در حالت توربو یا حداکثر به 3.00 گیگاهرتز می رسد. شاید جای سوال باشد که فرکانس کاری به چه معناست؟ و یا وظیفه آن چیست؟ در واقع فرکانس کاری هر سی پی یو برای ما مشخص می کند که آن پردازنده قادر است تا در مدت زمان یک ثانیه چه میزان از دستورات را پردازش کند. خرید فروش لپ تاپ اجازه دهید یک مثال بزنم تا برایتان جا بیافتد. مثلا وقتی می گویند فرکانس کاری یک سی پی یو 2.40GHz است یعنی آن مدل پردازنده مرکزی می تواند در یک ثانیه 2.40 میلیارد دستور را پردازش و اجرا کند. در حالت توربو یا بوست هم به همین صورت است اما این حالت در حد اخرین توان یک پردازنده مرکزی می باشد.

  • نوع باتری
  • Core i5-1035G4: 1.1-3.7GHz, 48 Graphics Execution Units, Fanless
  • نمایشگر: .15.6 اینچ
  • نرم افزار های مهندسی
  • CPU آنبرد
  • شاید گرافیک میتوانست بالاتر باشد

این پردازنده فرکانس مناسب 1.8 گیگاهرتز تولید می کند و قادر است فرکانس را به 2.0 گیگاهرتز برساند. علاوه بر این ، این پردازنده مقدار 2 مگابایت حافظه پنهان خوبی دارد که برای سرعت بخشیدن به عملکرد پردازنده مناسب است. این لپ تاپ از درایو نوری استفاده نمی کند ، اما از ویژگی های بسیاری مانند وب کم ، کارت خوان ، اتصال Wi-Fi ، بلوتوث ، پورت HDMI و پورت های USB 3.0 و 3.1 برخوردار است. محصولات لپ تاپ ایسوس از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و در صورت تصمیم به خرید لپ تاپ اقتصادی از این شرکت ، می توان با یک تیر دو نشان داد. یکی از محصولات ایسوس که جز محصولات میان رده لپ تاپ ها قرار دارد ، لپ تاپ X543 است که از ویژگی های جالبی برخوردار است. این لپ تاپ با ظاهری زیبا و راحت که 1.9 کیلوگرم وزن دارد طراحی شده است.

قیمت لپ تاپ ایسر بسته به امکانات و عملکردی که میتوانند داشته باشد، متفاوت است. قبل از خرید لپ تاپ، لازم است ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید تا بدانید کدام سری برای شما مناسب است. این لپ تاپها با عنوان لپ تاپ دانشجویی در بازار عرشه میشوند. دو سری لپ تاپ Aspire و Swift 3 ایسر گزینههای مناسبی برای دانشجویان هستند. لپ تاپهای سری Travelmate، Chromebook و Switch برای انجام کارهای روزمره و فعالیتهای اداری طراحی شدهاند. سریهای قدرتمند Swift، Predator و Nitro ایسر برای انجام کارهای حرفهای و گیمینگ مناسب است. انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر یکی از تصمیمات سخت و حساس برای کاربران است. به همین خاطر در زمان خرید مطمئن شوید که لپ تاپ انتخابی نیازهای شما را برآورده میکند یا خیر. 1. برای خرید لپ تاپ ابتدا باید بودجه خود را مشخص و سپس متناسب با بودجه خود خرید کنید. 2. پس از اینکه بودجه خود را تعیین کردید، باید ببینید که لپ تاپ را برای انجام چه کاری میخواهید.

  • حافظه SSD کم
  • تعداد رشته : 12
  • اتصالات را بررسی کنید
  • قطعات لپ تاپ اپل Apple
  • قیمت: 29100000 تومان (اردیبهشت 1401)

اما این را هم باید در نظر داشته باشید که برند موضوعی سلیقهای است و ممکن است فردی از یک برند تعریف کند و فردی دیگر همان برند را تخریب کند. پس شما باید به افراد متخصص مراجعه کنید و اگر لپ تاپ مورد نظر شما دو اولویت اول را داشت به اولویت سوم خیلی توجه نکنید. به طور کلی دو برند مطرح در بازار خودنمایی میکنند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند. این دو برند، برندهای HP و DELL هستند که هر دوی آنها سعی در سبقت از یکدیگر دارند. یکی از مزایای این لپ تاپ ها کانفیگهای متفاوت این برندها در یک مدل از لپ تاپ است. برای مثال شما لپ تاپ X را که برای یکی از این دو برند است میخواهید خریداری کنید. شما در خرید، دستتان باز است که چه مقدار رم، چه نوع CPU و یا گرافیکی انتخاب کنید و برای هر کدام از آنها چند گزینه خواهید داشت. لپ تاپ Lenovo ساخته کشور چین هستند.

· میخواهید ابعاد لپ تاپ دانشجویی شما کوچک باشد یا بزرگ؟ · قدرت خریدتان برای خرید لپ تاپ دانشجویی چقدر است؟ · چند پورت و درگاه اتصال برای لپ تاپ دانشجویی خود نیاز دارید؟ چگونه میتوانید بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی را انتخاب کنید؟ برای اینکه بتوانید بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی را انتخاب کنید، لازم است که پاسخ یک سری از سوالات را برای خودتان مشخص نمایید. لپ تاپ را برای انجام چه کاری میخواهید؟ یا انتظارتان از لپ تاپ داشنجویی که خریداری میکنید، چیست؟ شاید بتوان گفت که این مهمترین چیزی که بدانید، این است که لپ تاپ را برای چه کاری میخواهید. به عنوان مثال، بهترین لپ تاپ برای دانشجویان یا دانش آموزانی که در زمینه گرافیک و طراحی کار میکنند، لپ تاپی است که از پردازشگر و کارت گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد. · میخواهید ابعاد لپ تاپ دانشجویی شما کوچک باشد یا بزرگ؟ شاید لپ تاپ کوچکتر را انتخاب کنید تا حمل آن راحتتر باشد.

این میزان از حافظه اسی اس دی به شما این امکان را میدهد که با خیالی راحت حجم زیادی از فایلهای خود را بدون نگرانی از اتمام ظرفیت فضای ذخیره سازی، ذخیره کنید. عملکرد باتری این لپتاپ نیز نسبتا مناسب است. لب تاپ zbook باتری لپتاپ TUF F17 ایسوس میتواند به مدت ۷ ساعت مداوم و در هنگام کار با نرمافزارهای سنگین، شارژ بماند. لپتاپ ASUS TUF G17 به لطف فول پورت بودن، امکان اتصال دستگاههای متعددی را فراهم میسازد. این پورتها شامل یک درگاه USB 3.2 نوع C، دو درگاه USB 3.2 نوع A و یک پورت USB 2.0 نوع A اضافی است که در مجموع سه ورودی ارائه میدهد. صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی فول اچ دی IPS با وضوح صفحه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، فریم باریک و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نمایشگر این لپتاپ را به یک نمایشگر حرفهای و جذاب تبدیل کرده است. لپتاپ ASUS TUF G17 دارای صفحه کلید با نور پس زمینه RGB بوده که امکان کار و بازی را در تاریکی فراهم میکند.

پردازنده دو هستهای قدرتمند نسل 7 اینتل Core i5-7200U آن، تمام نیازهای محاسباتی موردنیاز شما را برطرف خواهد کرد. این لپ تاپ همچنین با حافظه 8 گیگابایتی و یک هارد دیسک 1 ترا بایتی حافظه قابلتوجهی برای ذخیره تمام اسناد و مدارک دیگر شما در اختیارتان قرار میدهد. Acer Aspire 5 از نمایشگر خیرهکننده 15.6 اینچی FHD WLED-Backlit برخوردار است. از هر زاویه دید عالی و درعینحال باتری آن عملکرد بسیار خوبی دارد. شما بتوانید بهراحتی و بدون نگرانی به کار خود ادامه دهید و ساعتها بدون مشکل به تماشای فیلم و یا انجام بازی بپردازید. شارژ این باتری تا 9 ساعت (استفاده مختلط) دوام میآورد و تا 7 ساعت و 45 دقیقه برای شما فیلم پخش میکند. علاوه بر این، این لپ تاپ با جدیدترین سیستمعامل، یعنی ویندوز 10 ارائه میشود. لپ تاپ LENOVO THINKPAD E590 یک گزینه خوب برای کسبوکار شما خواهد بود. این پردازنده Intel Core i5-8265U 1.6 گیگاهرتز با حافظه نهان هوشمندی که دارد میتواند برنامه را بهصورت همزمان کنترل کند.

از یکی از دوستان که در کار فروش لپ تاپ اپن باکس در شارجه امارات هست پرسیدم. دستگاههای به این تمیزی را از کجا تهیه می کنید. گفت خود نمایندگی های رسمی سالانه مزایده فروش لپ تاپ هایی که در نمایندگی های خودشون به عنوان نمونه قرار داشته را هر سال برگزار می کنند. من هم به صورت کانتینری و تعداد بالا خریداری می کنم. و بعد از طریق امارات به تمام کشورهای خاورمیانه توزیع می کنم. به معنای واقعی رضایت مشتری برای مجموعه دکونزو یک استراتژی می باشد. ما تنها منتظر پیامهای تشکر و رضایت مشتریان هستیم. اما برای رسیدن به این هدف چه کارهایی انجام می دهیم. ابتدا برای خرید هر لپ تاپ سابقه تعمیرات و برگشتی به نمایندگی های اون مدل خاص را در دنیای اینترنت وطریق سایت های معتبر و بر اساس تجربیات بیست ساله خودمان بررسی می کنیم. با ورود دستگاه به مجموعه وضعیت ظاهری، ساعت کارکرد ، صفحه کلید، مانیتور، باطری، اسپیکر و کل سیستم های سخت افزاری تست می گردند.

قیمت ThinkBook 15 G2 لنوو در تیرماه ۱۴۰۱، حدوداً ۱۹.۵ میلیون تومان است. اجرای بازیها با گرافیک متوسط (سنگین نباشند) و انجام فعالیتهای دانشجویی گرافیکی یا رندرینگ. قیمت LENOVO IDEAPAD GAMING 3 در تیرماه ۱۴۰۱، حدوداً ۲۱.۸ میلیون تومان است. این دستگاه که بهجرئت میتوان آن را بهترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی معرفی کرد، دارای طراحی بسیار زیبایی است. گرافیک آن علاوه بر انجام فعالیتهای دانشجویی گرافیکی برای بازی نیز مناسب است؛ بنابراین، اگر در میان درسخواندن به دنبال کمی استراحت و گیمینگ هم هستید، ASUS VIVOBOOK PRO گزینه خوبی برای شماست. قیمت ASUS VIVOBOOK PRO در تیرماه ۱۴۰۱، حدوداً ۲۵ میلیون تومان است. مهمترین نکته هنگام خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی اقتصادی (البته پس از تعیین بودجه) نوع استفاده شما از آن است. زیرا بر اساس نوع استفاده شما قدرت پردازنده مرکزی، نوع حافظه داخلی، داشتن پردازنده گرافیکی قدرتمند و … تا این جا با بهترین لپ تاپ دانشجویی برای کاربردهای مختلف و همچنین اقتصادی آشنا شدید. حال بر اساس نوع نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را خواهید داشت. برای مطالعه این دو مقاله بر نام آنها کلیک کنید. به نظر شما دیگر کدام لپتاپها باید در این مقاله معرفی میشدند؟ حتماً نظرتان را در قسمت کامنتها برایمان بنویسید تا آن را نیز به فهرست این مطلب اضافه کنیم. اگر دوستانتان هم به دنبال بهترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی هستند، مقاله بهترین لپ تاپ دانشجویی را با آنها به اشتراک بگذارید.

  1. نوع باتری : 3 سلولی
  2. یک صفحه کلید نرم و مقاوم
  3. جک یو اس بی لپ تاپ
  4. پورت شارژر لپ تاپ به شکل سوزنی
  5. عملکرد سریع و پردازنده نسل 7
  6. Legion Y920
  7. باتری: Wh48

این نوع از لپتاپهای ایسر نسبت به سری نیترو به دلیل قطعات قدرتمندتر و کیفیت بدنه بالاتر از بازه قیمتی بالاتری برخوردار هستند.لب تاپ دست دوم لنوو سری اسپین از لپتاپهای ایسر از نظر کیفیت صفحه نمایش و لمسی بودن آن شهرت دارند. اگر که به دنبال محصولی با صفحه نمایش لمسی هستید و میخواهید لپتاپتان از وزن و ابعاد کمی برخوردار باشد این سری از لپتاپهای ایسر میتوانند برایتان مفید واقع شوند. در نظر داشته باشید که فروشگاه جالبو تمامی مدلهای لپتاپهای ایسر را با مناسبترین قیمت و گارانتی اصالت محصول به فروش میرساند. تمامی لپتاپهای ایسر موجود در فروشگاه جالبو همگی مدل روز بوده و از جدیدترین امکانات برخوردار هستند. شما عزیزان میتوانید با چند کلیک ساده مشخصات لپتاپهای این شرکت را بهدقت بررسی کرده و برحسب نیاز برای خرید لپ تاپ ایسر در مدل مورد نظر اقدام فرمایید. فروشگاه جالبو با حذف واسطه و فروش مستقیم کالا توانسته قیمت لپتاپ ایسر را در محدوده بسیار مناسب قرار دهد که شما می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب، صاحب لپ تاپ قدرتمند و کاربردی شوید.

 




:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سایت خرید لپ تاپ استوک , سایت لپ تاپ استوک ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com