عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1400
بازدید : 360
نویسنده : احمد

در این مقاله سعی  بر این شده تا به زبان ساده و مدت بسیار کم برند های برتر تولید کننده لپ تاپ استوک را معرفی کنم. لپ تاپ ها استوک بیشتر به علت امکان جا به جایی  آسان مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب شرکت های  سازنده لپ تاپ استوک با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تلاش همیشگی هستند تا بهترین لپ تاپ های استوک را با امکانات بیشتر طراحی و تولید کنند و به بازار ارائه کنند.برای خرید لپ تاپ استوک باید نکاتی رو رعایت کرد برای آگاهی از این نکات به مقاله راهنمای جامع خرید لپ تاپ استوک مراجعه کنید.

لپ تاپ استوک Lenovo

لپ تاپ Lenovo ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست.

مدلهای این لپ تاپ عمدتا به ThinkPad ها و yoga تقسیم می شوند. هر چند مدل های متنوع تری نیز موجود است. اما مدل ThinkPad محبوبیت بیشتری دارد به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است تا قابلیت های دیگری را به دستگاه بیافزاید.

لپ تاپ استوک HP

لپ تاپ استوک HP یکی از پرفروشترین نمونه‌های لپ‌تاپ استوک در سال 2020 است. این برند لپ تاپ استوک قابلیت های کاملا به روز را ارائه می کند و از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است. این لپ تاپ استوک یکی از بهترین و برجسته ترین محصولات تولید شده محسوب می شود. اچ پی یک مارک لپ تاپ محبوب در سراسر جهان است که به خاطر عملکرد و ظاهر شیک مشهور است.

 

لپ تاپ های استوک اچ پی به دلیل طراحی های شیک و عملکرد عالی انها در سطح جهانی شناخته شده اند. علاوه بر آن، لپ‌تاپ‌های استوک اچ‌پی برای همه کسانی که قصد خرید لپ‌تاپ استوک دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند و استفاده از انها نیز بسیار آسان است.

سری HP Zbook  از لپ تاپ های استوک پر فروش و کاربردی می باشند که مناسب کارهای سنگین و مهندسی هستند.

محصولات Microsoft

این لپ تاپ از بهترین برند لپ تاپ استوک می باشد. این لپ تاپ ها نیز ساخت کشور آمریکا هستند. طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی از نقاط قوت آنهاست. هر چند تنوع زیادی ندارند اما می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند. مدل های موجود Surface book ها هستند. اندازه کوچک و وزن کم از خصوصیات عمده آنهاست. ناگفته نماند که تبلت هستند اما با قدرت یک لپ تاپ کامل.

از دیگر مدل ها می توان به Surface Pro و surface laptop اشاره کرد. در جای خود به تفصیل در مورد سخت افزار و طراحی آنها صحبت خواهیم کرد. نکته قابل تامل در مورد برند مایکروسافت قیمت آن است. این برند در مقایسه با سایر برندها گران تر هستند. البته کیفیت آنها تا حدودی توجیه گر این امر است.

 

لپ تاپ استوک Dell

لپ تاپ های Dell که عموما ساخت خود شرکت dell در کشور آمریکاست و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. عموما از پلاستیک و فلزهای با کیفیت برای ساخت بدنه آن استفاده می شود. مادر برد و قطعات داخلی آن کاملا همخوانی دارند. بە طوری که تا سالها دچار مشکلات سخت افزاری نخواهند شد.

اما ایراد اصلی که به آنها وارد است ظاهر زمخت و نه چندان جذاب آن هاست. چون اکثر آنها طراحی سالهای قبل است و مصارف صنعتی داشته اند به ظاهر آنها زیاد توجهی نشده است. اغلب مدلها نیز وزن زیادی دارند. اما در بین همین طرح ها میتوان مدل هایی یافت مناسب کارهای گرافیکی یا حسابداری. از مدل های موجود می توان از انواع Latitude وInspiron نام برد.

لپ تاپ استوک MSI

یک شرکت تایوانی تولیدکننده لپ تاپ می‌باشد. یکی از موفق ترین  برند های برتر تولید کننده لپ تاپ این شرکت می باشد که در سال ۱۹۸۶ در تایپه تأسیس شد و حال حاضر یکی از بهترین فروشندگان لپتاپ در دنیاست. این شرکت با توجه به اهداف اولیه خود اغلب تولیداتش را به لپ تاپ های گیمینگ اختصاص داده است و بهترین لپ تاپ های گیینگ را تولید.

 

لپ تاپ استوک Acer

 

برند ACER به دلیل قابلیت حمل لپ تاپ آن به خوبی شناخته شده است. این مارک یکی از پرفروش ترین مارک های لپ تاپ در جهان محسوب می شود. این برند به دلیل ویژگی‌هایی مانند مطلوبیت، انتقال‌پذیری، سادگی و غیره از سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آن، لپ تاپ های تولید شده توسط این مارک، کارایی بالایی دارند، و این لپ تاپ ها با طراحی زیبا و جذاب انها شگفت انگیز به نظر می رسند.

 

لپ تاپ مدل  Acer Travelmate یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده توسط شرکت Acer است. عملکرد بالا، عمر باتری و ویژگی‌های امنیتی آن این مارک را به یکی از پرفروشترین مارکهای لپ تاپ در جهان تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی بر آن شد برند های برتر لپ تاپ استوک را معرفی کنیم. بی شک در خرید لپ تاپ استوک باید به نحوه و حجم استفاده لپ تاپ استوک نسبت به خرید لپ تاپ استوک اقدام کنیم. بالطبع لپ تاپ استوک برای دانش آموزان  با لپ تاپ برای مهندسی فرق میکند در نتیجه باید مشخص کنیم چه استفاده ای از لپ تاپ استوک میکنم بعد اقدام به خرید کنیم. 

قبل خرید لپ تاپ استوک این مقاله را مطالعه کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید 

 


:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک , لپ تاپ دانش آموزی , لپ تاپ گیمینگ , راهنما خرید لپ تاپ استوک , مزایای خرید لپ تاپ استوک , بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 , خرید لپ تاپ استوک , خرید لپ تاپ دانش آموزی , خرید لپ تاپ گیمینگ استوک , قیمت لپ تاپ گیمینگ , قیمت لپ تاپ دانش آموزی , قیمت لپ تاپ استوک , لپتاپ استوک , لپ تاپ دانش آموزی استوک , لپ تاپ گیمینگ ارزان , لپ تاپ گیمینگ استوک ارزان قیمت , لپ تاپ دانش آموزی ارزان , لب تاب استوک ,

وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com